2011. január 6., csütörtök

Újév- új tervek, új szappanok és receptek, új játék!

Mint azt bizonyára észrevettétek tavaly, az utolsó negyedévben nem voltam túl aktív blogolás szempontjából. Ennek pedig az az oka, hogy újraterveztem az összes receptemet.  Elvenni igazából nem vettem el semmit az összetevőkből, csak hozzáadtam értékesebb olajokat és más természetes anyagokat.   Jó néhány szappanka extra olajául választottam pl: a shea vajat, amelyről már olvashattatok a sárgarépás szappanka leírásában.
 Valamint készült néhány új szappan és néhány más bőrápolószer is, amiket sajnos  a papa elvesztése és az év végi hajrá miatt nem volt időm és energiám feltölteni. Most azonban feltöltök néhány fotót ezekről a szappanokról és kis türelmeteket kérve ugyan de hozom majd a leírásokat is.
Ő bizony egy antioxidáns szappanka mikro szőlőmag őrleménnyel.
 
Shea vajas kecsketej szappan cickafarkkal és orbáncfűvel.

Palóc sörös kecsketej szappan mézzel, citrommal és  shea vajjal.



Aki szereti a sört, vagy csak olvasna erről a sörről, az kattintson az alábbi linkre:
http://www.palocsor.hu/fooldal.html

Hamarosan jövök a leírásukkal is. Készítettem még testápoló masszázsvajakat is, amelyeket szintén nem tudtam feltölteni, ezért elhatároztam, hogy megosztom veletek ennek a receptjét. 
Valamint új játékot is hirdetek erre az évre!  Szeretnék minden második hétfőn megajándékozni valakit azok közül akik az előző két hétben kommentelnek és kiteszik a blogjukra a játéklogóját, vagy megosztják a játék felhívást  az iwiw-en, facebook-on, stb.  Íme a logó:

Igyekszem majd megosztani veletek egy-egy szépségtippet is az ajándék hétfőkön. Most a masszázstömb receptet, legközelebbre pedig egy szuper kis 2 az egyben bőrtápláló bőrradír receptjét.
Shea vajas-avokádós testápoló masszázsvaj.

Hétfőn ( 10.én) ebből a masszázsvajból sorsolok ki egyet, és ahogyan ígértem, íme a recept:
Vízgőz fölött felolvasztunk 12gramm méhviaszt,  hozzáadjuk előbb a 100gramm kakaóvajat, majd 100 gramm shea vajat. Miután ezek elolvadtak beleolvasztunk kb: 6 gramm kókuszvajat és ugyanennyi avokádó olajat. Tehetünk még bele E-vitamint és bőrtípusunknak megfelelően illóolajat. Formákba öntve hagyjuk megszilárdulni. Pár nap után már használhatjuk is. Ebből az adagból 4db kb: 50-60 grammos tömböcske lesz.

Használata:  Fürdés, vagy tusolás után a még meleg, vizes bőrt jól átdörzsölni  vele és csak utána megtörölközni. Nagyon jól táplálja és hidratálja a bőrünket.

28 megjegyzés:

  1. Szia Chiara!
    Jaj de jó ötlet! Sokan fogunk örülni neki!!! Megyek is, intézkedem és kiteszem a logódat!

    Gyönyörűek a minták is a szappanjaidon! Ez is újítás, nem?

    VálaszTörlés
  2. Elképesztő milyen klassz szappanokat készítettél megint!!! Gratulálok:)
    Kommentelek, megosztok és még a logódat is kiteszem csak jusson nekem is belőle.....

    VálaszTörlés
  3. Boldog új évet! Olvasva nem tűnik olyan bonyolultnak az elkészítés, na de a hozzávalók beszerzése már igen! Úgyhogy inkább játszom! Én ezt a játéklogót teszem ki, ha ezt szeretnéd, de szerintem sokkal vonzóbb lenne, ha a bármelyik gyönyörű szappanod fotójára írnád rá, hogy Ajándék Hétfő.

    VálaszTörlés
  4. Természetesen gyönyörűek,gyönyörűen természetesek!Biztosan megosztom a barátaimmal! :)

    VálaszTörlés
  5. Megosztva :)

    Gyönyörűségeket alkotsz a szappanok világában, azért néha szoktál még fűzögetni ? :)

    VálaszTörlés
  6. Szia! Szeretnék játszani, mivel a karácsony előtt rendelt szappanom már elfogyóban, és teljesen beleszerettem. Igazi csoda, köszönöm!

    VálaszTörlés
  7. Kedves Chiara,
    Nagyon szépen a szappankáid, de sajnos a blogomra nem tudom kirakni az ajándék hétfőt (téma miatt). Nagyon örülök, hogy folyamatosan újítasz, és nem csak a szappanok összetételére, hanem a külsejére is odafigyelsz. Facebookon, iwiwen természetesen kirakom az ajándék hétfőt. S remélem egyszer nyerhetek tőled egy szappant, mert alkalmam még nem volt rendelni.
    Üdvözlettel: Orsy

    VálaszTörlés
  8. Drága Chiara,
    először is nagyon boldog új évet kívánok Neked!
    Gyönyörűséges újdonságokat mutattál be nekünk, nagyon várom a folytatást.
    Az AjándékHétfőt kitettem a blogomba az oldalsávra. :)
    Üdv,
    Susu

    VálaszTörlés
  9. Chiara, csodásak a szappanjaid, s látom, tele vagy te is tervekkel!!! Magam is nyomósablont keresgélek az én "műveimhez", de még nem találtam rá a megfelelőre. Tudsz ebben segíteni?
    Köszönöm előre is:))

    VálaszTörlés
  10. szia! jövök játszani!
    oldalamon hírdetem....szeretnék már nyerni tőled házi készítésű szappant....
    sokszor használok házi készítményeket....sokkal jobbak....nincs semmi kiütés, probléma elváltozás a bőrömön....nekem régebben muszájból volt letenni a bolti készítményeket.....
    minden jót

    VálaszTörlés
  11. Szia!
    Jövök játszani,blogra, portálos naplóba is kirakom majd a logót:) Örülök és köszönöm a lehetőséget:)
    Zsu

    VálaszTörlés
  12. Boldog Új Évet Chiara! Jó hallani felőled! Gyönyörűek a szappankáid,és azt tapasztalatból tudom hogy a hatásuk is fantasztikusan jó!Megosztalak és kiteszlek!

    VálaszTörlés
  13. Lányok, köszönöm a kedvességeteket, a jókívánságaitokat és kívánok én is minden jót nektek egész évre.

    Kata: Nagyon szeretnék, fűzni és makramézni is, de nincs rá időm.

    Zsuzsa ez sajnos még nem szappanbélyegző, én is nagyon szeretnék már magaménak tudni egyet.
    Ha sikerül felhajtanom segítek neked is szívesen. Ez egy marcipán formázó lap, csak rá kell tenni a marcipánt és kinyújtani, a hátán pedig szépen belenyomódik a minta. Én Ráöntöm a szappanmasszát és ha megszilárdult lehúzom róla a lapot.

    Köszönöm még egyszer a a sok dicséretet és szép hetet nektek!

    Chiara

    VálaszTörlés
  14. Nagyon szuper a szappankáid új külsője(első kép),a második már ismerős..:))))és az összetétele is.Képzeld én is próbálkoztam két hete testápolóval.Persze nem lett ilyen csodás tömb,de ezt is szeretném kipróbálni ezekkel az összetevőkkel.Köszi:Jucc

    VálaszTörlés
  15. Nagyon szépek a szappanokon az új minták :) A palóc szappan olyan mintha lépes méz lenne :D Nyammmm :)

    VálaszTörlés
  16. Chiara nagyon örülök a receptnek és még jobban a játékodnak! :-)))
    Gyönyörűek az új szappanok!

    VálaszTörlés
  17. Nagyon klasszak az új szappanjaid!
    Én biza kiteszem a blogomra oldalra az "Ajándék Hétfő"-t :)

    VálaszTörlés
  18. Kedves Chiara,

    Kérlek tekintsd meg a blogomat, mert megajándékoztalak a Stylish Blogger Award-dal.

    www.szucsorsi.blogspot.com

    VálaszTörlés
  19. Gyönyörűek a szappanjaid :)
    Annyira szeretnék nyerni, úgyhogy már ki is tettem a logót :)

    VálaszTörlés
  20. Én is szeretnék játszani! Csodásak a szappanok és előre is köszönjük a recepteket!

    VálaszTörlés
  21. Milyen jól hangzik! Remélem megint szerencsém lesz. :)

    VálaszTörlés
  22. Friss olvasóként máris kitettem:)

    VálaszTörlés
  23. Micsoda étvágygerjesző művek! Én is szeretnék belőlük.

    VálaszTörlés
  24. Én is játszanék veled friss olvasóként :)

    VálaszTörlés
  25. Szia!
    Követlek,kitettelek!Játszani szeretnék!

    VálaszTörlés
  26. Kitettelek, követlek és mostantól kommentelek. Játszani szeretnék!!!! Ha el akarom készíteni a szappant, hol szerezzem be a hozzávalókat?

    VálaszTörlés
  27. Engem is elkapott a láz, játszom veletek és én is játszani hívok minden blogost és közösségi oldalon lévő jó Tündért!

    Chiara! Ide tettem fel a felhívásod+az enyém.
    Szeretnélek meghívni!

    http://kreativ-maranna.blogspot.com/2011/03/gyertek-velem-jatszani.html

    VálaszTörlés
  28. Szia! Nagyon szép az oldalad, és a szappanjaid is... szívesen nyernék egyet...:)
    Kitettem a blogomra is a játékot.

    VálaszTörlés

Szappanbuborék