2011. február 21., hétfő

Ölelést kaptam!

Ölelést kaptam Erikától, ő pedig tőlem szappankát! Ő lett ugyan is e heti nyertesünk!
Látod Erika megérte szorgalmasan bejegyzéseket írni!
A szabályok a következőek:
Linkelj be öt embert akiknek továbbadod a díjat és indokold meg pár szóban, hogy miért is gondolod úgy, hogy odaadod nekik ezt a nem is díjat, hanem inkább ölelést, vagyis talán a legjobb szó erre, hogy egy "igazi dicséret és egy virtuális ölelés" -t.

Akiknek tovább adom ezt a virtuális ölelést: 

Évának:   a csodaszép mesekönyvekért

Erikának: a gyönyörű kötött csipkeholmikért

Bodzazsuzsának :  a sok finom sajtért, kenyérért és persze a szappanokért.

Adélnak : Erikához hasonlóan ő is csodadolgokra képes  ha némi fonal kerül a kezei közé
 
Laurának:  A  jó kis sztorikért amit oly csodásan fogalmazva oszt meg velünk! Akit most irigylek kicsit az Olaszországi új otthona miatt. De csak is azért mert varázslatos helyet választottak új otthonuknak,  viszont szívből kívánok nekik nagyon sok erőt, kitartást és nagyon boldog életet!

10 megjegyzés:

  1. Gratulálok Erikának,én pedig kitartóan próbálkozom tovább...

    VálaszTörlés
  2. Tényleg igaz??!! Nagyon örülök neki, sőt boldog vagyok!!! Köszönöm szépen!!

    VálaszTörlés
  3. Szívből gratulálok a nyertesnek!!!

    VálaszTörlés
  4. Kedves Chiara! Gratulálok a nyertesednek én pedig szívből köszönöm az ölelést, szép napot szereztél vele:)))

    VálaszTörlés
  5. Chiara, de szep meglepetes, szivbol koszonom! Ahogy a jokivansagaidat is, es csak viszonozni tudom oket (meg az olelest is)!

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm szépen, Chiara. Kevés időm jut mostanában a blogra, de viszem természetesen az ölelést, és adom tovább.

    VálaszTörlés
  7. Erika gratulálok a szerencséért, Chiarának pedig az "ölelésért"!:-)))

    VálaszTörlés
  8. Örülök, hogy feliratkoztam a blogodra, irtó klassz dolgokra leltem! köszi :)

    VálaszTörlés
  9. Volna egy kérdésem: oda vagyok a házi készítésű szappanokért. Tegnap elhatároztam, hogy talán egy egyszerűbbet megpróbálok elkészíteni... Nézegettem a recepteket, viszont azt nem tudom, ezeket az alapanyagokat hol lehet beszerezni? Köszi szépen a segítséged!

    VálaszTörlés

Szappanbuborék